Blog Image

Hjeronymuskliniken informerar

Betala med Swish

AKTUELLT! Posted on Wed, March 20, 2013 22:30:09

Du har väl inte missat att du enkelt kan betala med swish hos oss när inte dina kontanter räcker till, om du har någon av nedanstående nämnda banker.

För att kunna använda tjänsten behövs en så kallad smart telefon, Mobilt Bank ID samt Swish-appen. Swishappen finns tillgänglig för nedladdning på App Store och Android Market.

Under 18 år

Swish fungerar även för kunder under 18 år.För att skicka pengar via Swish måste du ha fyllt 16 år.

Mobilt BankID gör Swish säkert

Säkerhet har alltid haft, och kommer alltid att ha, högsta prioritet hos oss – så även för Swish. Innan du skickar pengar via Swish får du alltid se mottagarens förnamn, efternamn och beloppet. Namnuppgifterna hämtas från mottagarens bank, så på så sätt vet du alltid att dina pengar skickas till rätt person. Kostnad för betalning är 1kr-1,50kr.

Du godkänner swishbetalningen med Mobilt BankID. Det gör det lika säkert som övriga betalningar i vår bank.

Banker i samarbete
Swish är ett samarbete mellan Länsförsäkringar, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, SEB samt Swedbank och Sparbankerna.

Hjeronymus-Kliniken Ulla Berntsson Forss etabl . 1983

Mobilnr 0737707531 = Betalkonto

Håll ut, nästa vecka har vi sommartid!

AKTUELLT! Posted on Wed, March 20, 2013 21:45:14

Det ser visserligen inte ut så här i Göteborg med omnejd nu, men kylan är lika isande och marsnaren biter. Därför glöm inte att använda Sportcremen, utan på med den bara. Tänk på kylan och vindeffekten! Sportcremen klarar ner mot -30 grader. Vid en temperatur på -5 och med en vind på 8 m/s blir det faktiskt -20!

Sportcremen finns helt naturell eller svagt tonad. Endast 139 kr för 50 ml.

Torra händer?

AKTUELLT! Posted on Wed, March 20, 2013 19:04:51

Hjeronymus Handcreme Anti-Ageing

En skyddande creme som bevarar händernas och naglarnas skönhet. Cremen ökar hudens motståndskraft mot yttre påverkan, samtidigt som den lugnar och mjukar upp. Berikad med C-vitamin, motverkar ålderspigmentering. Även lämplig för torra och trötta fötter.

NU TILL ETT PRIS SOM ÄR SVÅRT ATT MOTSTÅ 109:- (ord.pris. 149:-) 100ml

Hjeronymus-Kliniken 30 år! 1983 – 2013

AKTUELLT! Posted on Wed, March 20, 2013 17:04:27

30-ÅRS JUBILEUM FIRAR VI MED FÖRLÄNGT ERBJUDANDE !

EXKLUSIV NECESSÄR MED:

Energyzing Concentrate/Serum 50 ml Ord. pris 235:-
Perfect Eye Corrective Cream 15ml Ord. pris 189:-
Handcream Antiageing Cream 100ml Ord. pris 149:-
Testpåsar med Daycream/Nightcream Extra plus
(à 3ml) medföljer.

Paketpris med necessär 449:-
Värde 728:- Begränsat antal

Nytt! Premiär! Hjeronymus aktuellt är här!

AKTUELLT! Posted on Wed, March 20, 2013 16:32:57

PREMIÄR! Hurra Nyhets- och Aktuelltbloggen är här! smiley

Välkommen!
På denna sida kommer du, bästa kund, att enkelt kunna få uppdaterad information om aktuella erbjudande, kampanjer och priser m.m. hos

Hjeronymus-Kliniken Ulla Berntsson Forss Etablerad sedan 1983 i Göteborg.

Medlem i SHR

Huden är vår närmsta vän. Vänskap ska man vårda väl.
Hudvård – vår specialitet sedan 1983

HELSINGFORS |KÖPENHAMN |OSLO |STOCKHOLM |TALLINN |MALAGA