En Härligt Glad Påsk tillönskas alla mina kunder,nuvarande såväl som kommande !
Från en som var med redan på den tiden man kunde plåtas i svartvitt också.
Fast jag vet inte om alla orkar upp i ottan när kvasten lyfter, kanske får jag åka ensam utan katten…

Reser till Blåkulla och känner mig eggstra glad! Tillbaka på kliniken igen på tisdag den 7 april. smiley

Välkommen att kontakta oss!

För Bokning och mer info ring 031-51 50 13 (0737-707531) lämna gärna meddelande vid tel.svar, så ringer vi upp.

Hjeronymuskliniken Ulla Berntsson Forss

Aukt. Dipl. Hudterapeut Fil.kand.

Personligt Medlemsskap i SHR (Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation)

“SHR utfärdar auktorisation för sina medlemmar vilket innebär att medlemmarna har en garanterat gedigen utbildning och utför professionella behandlingar. De arbetar efter våra etiska regler och innehar alla behandlingsskadeförsäkring. Vårt emblem är kundens trygghet!”

* * * Gilla och följ oss på Facebook, få info snabbt om erbjudanden och nyheter! Gå till vår FB-sida här: https://www.facebook.com/pages/Hjeronymuskliniken/1504820083134461

—–Din egen Hjeronymusklinik & butik där du och din hud står i centrum—–