Inför årets sista helger har Hjeronymus satt samman två
fantastiska produktpaket som bara inte får gå någon förbi! Lämplig att ge till
andra eller rentav till dig själv…smiley

De passar alltid
in, speciellt så här års med växlande vindar och varierande temperatur utomhus,
i kontrast till torrt och varmt inomhusklimat (kanske framför datorn).

Paket 1 med temat: Skydd
& Lyster
innehåller produkterna:

* Energyzing
Concentrate 50 ml
(Fuktgivande multivitaminkoncentrat)

* Anti-Oxidant Protective Cream 50 ml (Skyddande rik på C-vitamin)

* Natural Moist Facial Mist 100 ml (Lugnande fuktspray ansikte Nyhet i maj-14)

PRIS
ENDAST 399:- (värde 649 kr)

Paket 2 med temat: Vårda
Ömmare
innehåller produkterna:

* Aloe Vera Cleansing Gel 140 ml (Mild rengöringsgel ansikte även ögon)

* Mild Tonic nr 13 100 ml (Alkoholfritt
antibakteriellt ansiktsvatten )

* Moisturizing Day Cream 50 ml (Fuktighetsbevarande Dagcreme )

* Multi Active Cream 5 ml (Specialcreme för läppar,
nagelband & ögonvrå)

PRIS ENDAST 399:- (värde 618 kr)

Vi vet redan nu att intresset är mycket stort för dessa erbjudanden, så för att vara säker på att kunna köpa det/de paket som du önskar, ring eller maila oss nu och beställ så lägger vi undan. Vi reserverar oss för slutförsäljning.

BEHANDLING FÖRE JUL & NYÅRSHELGERNA?

BOKA NU!

Vi har endast ett fåtal tider kvar. RING 031-51 50 13 (0737-707531) lämna gärna meddelande vid tel.svar, så ringer vi upp.

Pris på vår kliniks djuprengörande grundbehandling av ansikte enligt Hjeronymus-systemet är endast 695 kr för minst 90 minuter.

Det går även att få om så önskas en kortare uppfräschande behandling eller en längre inklusive avslappnande massage och/eller behandling av rygg/dekolltage eller båda.

Våra behandlings- och produktpriser tål väl att jämföras med andra klinikers!

Vi säljer naturligtvis presentkort! För mer info klicka på följande länk från tidigare blogginlägg: Julklappspanik-Ta det lugnt hos oss kan ni köpa presentkort dygnet runt

Du vet väl att –

Hjeronymusbehandlingen är unik genom att arbeta och rensa i alla tre hudlagren, så att huden blir ren, fräsch och får en fin lyster utan att vi behöver klämma och göra manuell tömning av porerna. Den ökar blodcirkulationen och påskyndar på så sätt utläkning av t.ex. kvisslor samtidigt som den löser upp överskottsfett och döda hudceller som huden har producerat, vilket även gör huden spänstigare och slussar in massor av fukt och verksamma ämnen som din hud behöver.

Oavsett hur din hudproblematik ser ut, acne, rosacea, normal eller fuktfattig, så förbättrar och bibehåller Hjeronymus hudvårdssystem din huds kondition. Den passar verkligen alla hudtyper eftersom den förstärker och förbättrar din egen huds positiva, reparerande egenskaper, vår underbara behandling gör underverk med din hud!

HJERONYMUS är mycket hudvänligt och högeffektivt trots att det är ett av de mildaste alternativen på marknaden. I den prisklass som Hjeronymus har valt att lägga sig finns inget annat märke som erbjuder samma exceptionellt höga kvalitet. Kunder som ställer höga krav på produkternas effektivitet och vill ha mycket kvalitet för pengarna hittar ett perfekt märke i Elsa Hjeronymus!

Här finns priserna på våra produkter http://www.hjeronymuskliniken.se/prislista.htm