BOKA NU Ni som önskar behandling före Jul!

Vi har endast ett fåtal strötider kvar för behandling före jul & nyårshelgerna.

Kunder bokar nu också för fullt tider på det nya året, så dröj inte för länge med att göra det samma!

Välkommen att ringa 031-51 50 13 (0737-707531) lämna gärna meddelande vid tel.svar, så ringer vi upp. Ni når oss säkrast på telefon från kl.11 och ofta ända fram till kl.19.30 på vardagar

E-post: hjeronymushud@hotmail.com. Om det är första besöket hos oss ber vi om att bokning sker via telefon.

Pris på vår kliniks djuprengörande grundbehandling av ansikte enligt Hjeronymus-systemet är endast 695 kr för minst 90 minuter.

Det går även att få om så önskas en kortare uppfräschande behandling eller en längre inklusive avslappnande massage och/eller behandling av rygg/dekolltage eller båda.

Lätt Hjeronymusbehandling – Uppfräschning av huden c:a 60 min Pris: 575 kr (Inför en fest och dylikt)

Hjeronymus hudvårdsserie innehåller endast högkvalitativa produkter för behandling och därmed garanterar vi ett kvalitetssäkrat arbete!

Du vet väl att –

Hjeronymusbehandlingen är unik genom att arbeta och rensa i alla tre hudlagren, så att huden blir ren, fräsch och får en fin lyster utan att vi behöver klämma och göra manuell tömning av porerna. Den ökar blodcirkulationen och påskyndar på så sätt utläkning av t.ex. kvisslor samtidigt som den löser upp överskottsfett och döda hudceller som huden har producerat, vilket även gör huden spänstigare och slussar in massor av fukt och verksamma ämnen som din hud behöver.

Oavsett hur din hudproblematik ser ut, acne, rosacea, normal eller fuktfattig, så förbättrar och bibehåller Hjeronymus hudvårdssystem din huds kondition. Den passar verkligen alla hudtyper eftersom den förstärker och förbättrar din egen huds positiva, reparerande egenskaper, vår underbara behandling gör underverk med din hud!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sätt färg på och förenkla vardagen med vårt erbjudande 50% rabatt på ord.pris på frans & brynfärgning i samband med behandling!

Prisexempel fransfärg 150:- (ord. pris 295kr)

Passa på, ring och boka nu! Tel: 031-51 50 13 el. 0737-70 75 31

Utan förhandsbokning utföres behandlingen i mån av tid!