Varför inte ta och pigga upp den mellan behandlingarna med våra fantastiska brun utan sol-servietter, Selftanning Brilliant eller för dig som ska utomlands och vill ta det lugnt med solen och ändå vill känna dig fräsch.

Effekten är fantastisk och huden ser naturlig och lätt solkysst ut!

Selftanning Brilliant har tagits fram av Alméncosmetic, ett “systerföretag” till Hjeronymus Cosmetic vars VD är Johan Almén.

Selftanning Brilliant, brun utan sol-servett är till för kropp och ansikte. Ger en naturlig och jämn solbränna inom 2-3 timmar. För att uppnå en intensivare nyans/färg, upprepa behandlingen efter tre timmar. För att bibehålla en jämn nyans, upprepa behandlingen efter 3-4 dagar. Innehåller inga solfilter.

Inga tillsatta färgämnen – Aktiverar hudens eget pigment.

1 st 25 kr eller 4-pack endast 79 kr!

Välkommen att ringa 031-51 50 13 (0737-707531) lämna gärna meddelande vid tel.svar, så ringer vi upp. Om du vill komma och handla ser vi också att du gärna att du ringer oss före!

Nu finns vi även på facebook! Välkommen att gilla och följa, så får du extra erbjudanden: