“Tjugondag Knut driver julen ut”

Ja idag plockas alla adventljus och julprydnader bort, enligt gammal tradition. Det innebär därmed att det även är hög tid för att boka en Hjeronymusbehandling som rensar huden från resterna av den gångna månadens mumsande och förtärande av julmust, pepparkakor, glögg och godis samt andra mer eller mindre nyttiga produkter.

Med ett nytt år följer nya föresatser som ofta handlar om att ta hand om sig själv litet bättre för att må bra och orka litet mer. Det är där vi rycker in…Vi erbjuder alla kunder som besökt oss under 2014/15 en gåva i form av en av följande behandlingar: lymfdränage/ ansiktsmassage/ frans / brynfärgning eller en utvald “dagens produkt” , om ni bokar/bokat en behandlingstid i januari/februari senast fredagen den 23 januari!

Lymfdränage (ansikte)
Manuell lymfdränage (MLD) är en typ av torrmassage som inriktar sig på att öka lymfsystemets motorik och därmed öka kroppens kapacitet att transportera bort överskottsvätska och slaggprodukter ifrån vävnaderna. MLD ökar immunförsvaret genom att öka transporthastigheten i lymfsystemet. Dränagen ökar ämnesomsättningen i huden och ger en bättre syresättning och därmed mera spänst och friskhet. Den är också mycket lugnande och ger skön avkoppling som varar flera timmar efteråt.

Massage (ansikte)
Massage sker enligt lymfdränageprincipen, båda utarbetade i samarbete med Karolinska sjukhuset i Stockholm.
Massage löser upp spänningar, ökar blod- och lymfcirkulationen och gör musklerna elastiska, mjuka och avslappnade. Massage påverkar inte bara kroppen utan även själen. Massage höjer hormonet oxytocin, vilket balanserar våra stresshormoner och gör oss lugna och harmoniska.

För er/dem som redan följer Hjeronymuskliniken på facebook så är detta ingen nyhet men tål väl att upprepas!

För att följa och gilla oss på FB och därmed få ta del av fler specialerbjudande klicka på länken nedan: https://www.facebook.com/pages/Hjeronymuskliniken/1504820083134461

BOKA NU!
Välkommen att ringa 031-50 50 13 mobil 0737-70 75 31 vid ev. telefonsvar var god lämna meddelande så ringer vi upp.