En riktig skön Valborgsmäss och en fin första maj önskar vi alla våra kunder!

Nästa vecka kommer det ett vårgodispaket för huden, så läs er FB eller denna sida uppmärksamt!

Välkommen att kontakta oss!

För Bokning och mer info ring 031-51 50 13 (0737-707531) lämna gärna meddelande vid tel.svar, så ringer vi upp.

* * * Gilla och följ oss på Facebook, få info snabbt om erbjudanden och nyheter! Gå till vår FB-sida här: https://www.facebook.com/pages/Hjeronymuskliniken/1504820083134461

Ulla Berntsson Forss

Aukt. Dipl. Hudterapeut Fil.kand.

Personligt Medlemsskap i SHR (Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation)

“SHR utfärdar auktorisation för sina medlemmar vilket innebär att medlemmarna har en garanterat gedigen utbildning och utför professionella behandlingar. De arbetar efter våra etiska regler och innehar alla behandlingsskadeförsäkring. Vårt emblem är kundens trygghet!”

—–Din egen Hjeronymusklinik & butik där du och din hud står i centrum—–